mazika fire
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

mazika fire

ThElOrD & 7oOda & mido1010

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا جيبلكم شويه نكت جامده

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mido1010
عضو عادي
mido1010

انا جيبلكم شويه نكت جامده Empty
مُساهمةموضوع: انا جيبلكم شويه نكت جامده   انا جيبلكم شويه نكت جامده Icon_minitimeالأربعاء يناير 28, 2009 5:12 pm

مره كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فا واحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين فالتاني بيقولوا لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك اتنين المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيح المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ المساطيل فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا على جنب والباقي ده كولوا يروح

مرة واحد سكران بيوقف تاكسي فسأله: فاضي ياسطة فقال له الأسطة: ايوة فاضي فقال له السكران طيب ماتيجي تقعد معايا شوية

واحد سكران فتح التلاجه وبص للجلي ...لقاه بيرتعش :قالوه متخفش هاخد عصير

مرة واحد مسطول وقف تاكسي كان سواقه برده مسطول قاله تاخد كام وتوديني فين قاله هات اللي تجيبه وانزل هنا

جماعه صعايده وجماعه فلاحين قاعدين بيحششوا البوليس كبس الفلاحين جريوا والصعايده استخبوا فى البوكس

واحد أحول راح يجيب أبوه من المطار باس الشنطة وشال أبوه

تايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع اية اسرع طريق اروح بيه للمستشفى ؟؟ قالوة غمض عينك وعدى الشارع

سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك

محشش يسأل محشش تتوقع الجمعة يوافق آخر الشهر ؟ رد عليه : لو ضغطنا عليه يمكن يوافق

بلدياتنا نجح في انتخابات مجلس الشعب، ففي اول جلسة قاعد جنب واحد افندى فالأفندى عزم عليه بسيجارة مارلبورو، وبعد شويه بيسالوا إيه رأيك في الديمقراطية ياحاج؟؟.. فرد الحاج : والله أحسن من الكيلوبترا
medox4
عضو عادي
medox4

مُساهمةموضوع: رد: انا جيبلكم شويه نكت جامده   انا جيبلكم شويه نكت جامده Icon_minitimeالأربعاء فبراير 04, 2009 12:24 pm

نكت جااااااااامده يا ميدو Very Happy Very Happy
ويشرفنى انى اكون اول واحد يرد ع موضوعك
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: انا جيبلكم شويه نكت جامده   انا جيبلكم شويه نكت جامده Icon_minitimeالأربعاء فبراير 04, 2009 2:07 pm

هههههههههههههههههههههههههه
بجد مش قادر امسك نفسى من الضحك
نكت جميلة جدا
منتظرين المزيد يا بودى
https://mazikafire.yoo7.com

انا جيبلكم شويه نكت جامده
صفحة 1 من اصل 1